Allereerst stemmen we in een voorbereidende (online) meeting gezamenlijk een usecase af: bijvoorbeeld een deel van een installatie procedure of afhandeling van storing aan een specifieke machine.
Vervolgens werken twee TNO-experts samen met jouw medewerkers in een sessie van één dag bij jou op de werkvloer. Onze experts hebben ervaring met de laatste remote supporttechnologieën: zowel verschillende software oplossingen (Tiemviewer Assist AR, MS Dynamics 365 Remote Assist, Wideum Remote Eye, icona Acty, MS Teams) als ook smart glasses (bijvoorbeeld Iristick, Vuzix, HoloLens, Epson etc). TNO zal deze verschillende hardware- en software oplossingen voor remote support meenemen naar de werksessie.
Onder begeleiding van TNO kunnen tijdens deze dag enkele medewerkers aan de machine als ook de expert vanuit kantoor deze verschillende technologieën voor de voorbeeld case inzetten en ervaren. Aan het eind van de werksessie worden de ervaringen en resultaten op een rij gezet en keuzes gemaakt voor de meest geschikte technologie.
Samengevat:
Stap 1: Intake om usecase te bepalen
Stap 2: Eendaagse werksessie waarin verschillende tools gebruikt kunnen worden door een team van medewerkers
Stap 3: Na afloop van de sessie een keuze maken voor de meest geschikte technologie